Ви тут
Казкові персонажі розвивають уяву і логічне мислення Батькам 

Казкові персонажі розвивають уяву і логічне мислення

Виявилося, казкові персонажі розвивають уяву і логічне мислення. Дитина намагається знайти відповіді на питання – наприклад, як зимового чарівника вдається облетіти весь світ за одну ніч і доставити під ялинку подарунки.

Крім того, саме Дід Мороз вчить дітей вірити в добро. Цього якраз не вистачає власникам сучасних іграшок, які замість того, щоб пізнавати світ, навпаки – нічого не помічають крім своїх друзів-роботів.

Досить просто запустити додаток на смартфоні, і пухнастого звірка на екрані можна навчати новим словами, попросити розповісти улюблену казку – програма тут же завантажить її з інтернету. Або погодувати, наприклад, віртуальними апельсинами. Він зовсім як живий.

Ця іграшка здатна підкорити з першого погляду. Викликаючи у батьків розчулення, а у дітей – захват. І тільки психологи будуть бити тривогу. Технологічна залежність, порушення психіки, симптоми аутизму – все це загрожує дитині після, здавалося б, нешкідливою гри.

І який вже тут простір для дитячої уяви. Коли навіть голос іграшки звучить настільки реально, що не кожен дорослий відрізнить, хто саме плаче біля прилавка – однорічний малюк або пластмасовий пупс.

На думку психологів, іграшки, які виробник назве розвиваючими, навпаки – блокують мислення дітей. Замінивши емоції набором функцій, а фантазію дитини – мікросхемою, такі “плюшеві друзі” геть відбивають бажання спілкуватися з однолітками. Реальний світ для дитини стає нецікавим.

Це вже не малюк управляє персонажем, а сам гаджет, опановує дитиною.

Ось вже де було поле для уяви. Не просто персонажі – цілий світ. Ганчіркові і пластикові, лялька і плюшевий ведмідь – майже диво інженерної думки. Читати і вважати, вони, звичайно, не навчать, але ж це, на думку психологів, і не головне.

Завдання дитини, самому наділити іграшку здібностями. Через живе спілкування, а не через батарейку.

Поделиться в соц. сетях

0

Related posts