Ви тут
Пам’ятка для учнів щодо виконання навчальних завдань Новини Федорова О.М. 

Пам’ятка для учнів щодо виконання навчальних завдань

Шановні учні 3-б класу! Звертаю вашу увагу, що існує безліч дорослих, які у минулому були школярами. Усі вони, хто краще а хто й гірше закінчили школу. Та їх перебування у стінах першого храму знаннь не  минуло дарма. Завдяки їх успіхам, а іноді й помилкам, сьогодні ми маємо перелік універсальних правил, які суттєво поліпшать ваше життя. Ось вони:

 

Як треба працювати

  1. Підготуй все необхідне для роботи.
  2. Прибери з робочого місця все зайве.
  3. Навчальні посібники розклади по порядку виконання завдань.
  4. Розпочавши роботу, не поспішай
  5. Не працюй до повної втоми.
  6. Не відволікайся під час роботи.
  7. Якщо щось не виходить, не хвилюйся, заспокойся і продовж роботу.

 

Правила виконання письмових завдань 

  1. Приведи в порядок робоче місце, приготуй все необхідне для роботи.
  2. Сядь зручно, як вчать у школі.
  3. Прочитай завдання, подумай, подивись, які правила слід застосувати у вправі. Згадай. Якщо забув, подивись у підручник.
  4. У разі потреби подивись аналогічні завдання, виконані у класі під керівництвом вчителя.
  5. Не поспішай, приступаючи до виконання завдання.
  6. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся сторонніми справами.
  7. Якщо з першого разу не розумієш змісту завдань, прочитай ще раз уважно. Якщо треба, звернись за допомогою до вчителя.
  8. Окремі важкі частини завдання не пиши одразу в зошиті, а користуйся чернеткою.
  9. Виконай завдання, перевір, охайно виправ помилки. Якщо брудно, перепиши.

 

Як розв’язувати задачі 

  1. Прочитай уважно умову задачі, подумай, про що вона.
  2. Прочитай повторно, виділи головне для розв’язання.
  3. Коротко запиши умову (або зроби графічне зображення).
  4. Подумай: що треба знати, щоб відповісти на питання задачі; що вже відомо з умови задачі, а що треба знайти.
  5. Усно склади план розв’язання задачі.
  6. Розв’яжи задачу і перевір.

 

Як підготуватися до уроку читання

  1. Прочитай текст, з’ясуй значення незрозумілих слів (за словником, запитай у дорослих).
  2. Попрацюй над словами, в яких допустив помилки при читанні (прочитай кілька разів).
  3. Прочитай текст повторно.
  4. Дай відповіді на запитання після тексту.

Поделиться в соц. сетях

0

Related posts